Usa

Shit.. Usa, känns som om det var en vecka sedan vi satt och pratade om att åk dit. Sjukt vad tiden går fort!! Sjukt vad dåligt jag upptaderat också... Men men! Vi ska ha internet där vi bor i Breckenridge, så då kommer det uppdateringar både på bloggen, facebook och Instagram @unicorn_231 så det kommer bli fett! Var i Funäsdalen mellan jul och nyår igen och har återigen knåpat ihop någon sorts film med min kompis Profilmer-Erik! Här är den, lämna en kommentar om ni gillar den! Enjoy!
-

tight pants, wide stance - anton björklund - Freeride
Har även tagit massa bilder på senaste, här kommer några:
Maximillian softar. En av Usa-kompisarna.
Vallade skidorna inför Usa igår!
Avslutar med en riktigt fin bild från Broken i Åre där vi åt nyårsmiddag och tog några öl! Var riktigt, riktigt trevligt!
Just nu i skrivandes stund sitter jag hemma och har precis sagt hejdå till Mamma och Wilma som också åker till Usa imorgon, en annan ort dock! Snart kommer också Alex och hämtar mig så vi kan fortsätta ner till Stockholm för övernattning! Peace
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0