BRECK

Har haft en riktigt bra dag i Breck idag! Tyvärr, eller jag inte tyvärr har jga filmat hela dagen. Craschade på fredag den 13e och har dragit till axeln lite oturligt.. Sjukt trist, så tog en softar dag idag och filmade Felix, Alex och William hela dagen! Blev en hel del grymma klipp! Några switch 10or, cork 9or med mera!
-
Fick också en varning av Breckenridgde "Mountain Manager" på fredag den 13e.. De innebär att om jag får en till varning så tar dem mitt liftkort i några dagar/en vecka.. Så tar de lite piano nuförtiden. Anledningen till att jag fick varningen var att jag hoppade över ett nät.. Hade gjort de flera gånger innan sen när vi filma kom han och "haffade" mig. Men men, fick de på film i alla fall! Alltid något.
-
Just nu sitter jag och "gråter" av lök lukten här vid baren i lägenheten, kocken Alex står och gör pasta carbonara! Här är ett litet klipp från fredagen den 13e.. Men de här är roligt!
-
-
Här är printscreens från idag:
Alex softar.
William straight to the camera. Har ingen rolig bild på felix.. Han stompade hela dagen. Här är en bild på mig som Alex redigerat och lagt upp på http://www.capturefilms.se/ med massa andra bilder från resan.
Nu får de räcka för stunden. Nu ska vi käka! Ha en bra natt i Sverige.
/Anton

Kommentarer
Postat av: MB

Hoppas att axeln snart kommer att bli ok, ta det lugnt i pisten ;-) /Björklunds

2012-01-15 @ 15:12:25
Postat av: farfar

Nu kommer jag direkt och hjälper dig :)

2012-01-15 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0