KUNGSBERGET: EDIT

Här är en edit på mig och Felix Stolpe från förra helgen när vi var nere i Kungsberget för att delta i ShakeIt Slope som gick av stapeln där. Det gick helt okej att åka för mig, landade de flesta tricken men hade lite otur med tappade skidor etc. etc. För Felix vet jag inte riktigt hur det gick, men han var inte så jätte nöjd. Ingen av oss kvalade vidare till finalen så vi filmade istället ihop denna edit:

antuwan&felixus in Kingsmountain - Freeride
Nu är jag i funäsdalen med familjen och tar de lugnt inför den kommande veckan då jag ska jobba i Kjaergaards skidskola på Funäsdalsberget. Ha en bra dag, nu ska jag och mamma åka lite skidor för att sen åka och kolla på när Wilma tävlar i Tännäskröket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0