FUNÄSDALEN.

Tar de lugnt i stugan, familjen har åkt och det är bara jag här och softar. Åkte skidor med dem hela dagen och filmade allihopa, både mamma, pappa och wilma. Frida var tyvärr hemma och sjuk. Var riktigt roligt att åka, hoppade bara dem "röda" hoppen på grund av blåsten som varit i helgen, men det var sjukt roligt det med har även åkt snowboard i några timmar båda dagarna nu. SJUKT ROLIGT!! Kommer bli mer snowboard denna säsong, lika svårt som jag mindes det. Nu ska jag kolla på 2 1/2 Men sen sova och kliva upp 0700 och sedan börja min första dag i skidskolan i funäs, Kjaergaards skidskola en vecka. Soft.
/Anton

Kommentarer
Postat av: MB

Må bäst!

Vi ser fram emot vecka 10 och sportlov.

Vi ses Fam Björklund

2012-02-27 @ 18:24:53
Postat av: Mamma

Trött efter 3 lektioner med skidhungriga barn?

2012-02-27 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0