maad Goon

Sjukt skön dag idag! Åkte in till ÅRe vid halv10 för att köpa ett par brallor jag la undan igår. Ett par Armada som tillhör dunjackan jag har, kommer bli riktigt soft! Sen efter det så hade jag först Samhälle med min lärare som har med sig sin 9 månaders unge varje lektion, riktigt roligt! Så fort hon har genomgång och Lovis (ungen) börjar krypa eller "Gagagga" så glömmer man bort att det är lektion. Riktigt soft! Efter det var de kulturhistoria.. Såg på film hela lektionen om när vulkanen Vesuvius fick ett utbrott år 79 och begravde hela staden Pompeii i aska och lava. Lärde mig nånting i alla fall!
-
Efter skolan var det PoopHill Shredd!!!! Åkte pvc rör i tre timmar sjukt roligt! Det var jag, El Stolpo, Big - M, RichBitch, Shredlyy och nån random. Aldrig gått så bra att åka i bajsbacken, byggde sjuka set-ups och alla körde as bra! Tog dock inga bilder eller filmade (hade inte tid). Men imorgon blir det att åka mer så då kan jag ta några bilder/filma något coolt vi gör.
-
Här kommer den sjukaste studsmatte filmen någonsin..... Sakarias Majander som hoppar och Alric Ljunghager som filmat och redigerat. ENOJY

Sakarias Majander - Retitled - Freeride
Peaches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0