Long time no see

Tjenare allihopa. Efter en tids uppehåll tänkte jag nu dra igång tha blawg igen! Kan ju börja med att berätta att snart åker jag till Hintertux för 8 dagars skidåkning!! Två veckor kvar bra precis, kommer nog bli hur fett som helst! Här är en bild på hur parken såg ut idag på morgonen © Matt Walker
Ser ju inte alls helt fel ut... Det blir Anton (mig själv alltså) mina två klasskamrater Felix S och Mathias F och två randoms Dante P och Oscar W. VILL ÅKA NU!!! Men men.. Här kommer än film från i vintras när jag lyckades med att landa sw lip, pretzel sw up - fs 270 ut på första försöket. Capich? Om inte titta på Jespers 26 försök om hur man inte ska göra (tror jag räknade rätt).
Allt för just nu. Peaches.

Kommentarer
Postat av: Mamma

=)

2011-10-18 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0