skejt!

Otroligt konstigt väder i järpen idag.. Det har pendlat mellan strålande sol - vind och hagel - snöflingor stora som lappvantar. Just nu håller de sig stabilt med sol, skönt! Idag hade vi bara engelska på morgonen sedan hål fram till 12.30, så 3 timmars rast. Först drog jag hem och slängde in lite tvätt, checka lite skidfilm. Sedan drog jag tillbaka till skolan, käkade träffade en del av klassen och så drog vi till ettt "spot" ovanför skolan där det engång i tiden stått en skola, numera nedbrunnen sen 2 år ungefär!
-
Här är en bild jag tog med Photosynth med iPhonen, sjukt coolt program där man kan ta panorambilder och massa annat!
-
Hängde där och filmade Magnus, kommer en edit senare som jag håller på att ladda upp på vimeo nu. Laddade ochså ner ett redigeringsprogram som hette Splice, enkelt och bra, dock laggade de ihop lite då och då.. Men blev hyffsat nöjd med resultatet för att varit första gången! Efter det hade vi Jibbing med Per, sjukt roligt! Vi skejtar hoppar trampolin allt möjligt roligt! Nu sitter jag bara hemma, tänkte nog ta en powernap.
L8ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0