say it - nero remix - booty luv

Man har ju helt klart bra och dåliga dagar. "Glada dagars magi" det är de jag lever på kan man väl säga. Idag har jag fixat i skolan och grejat hemma, hittat lite lägenheter som verkar nice. Får se om de blir något av det! Man kan ju alltid hoppas! Ska ringa på en lägenhet imorgon också, spännande! Skolan flyter på bra inga konstigheter, ligger i fas i allt. Riktigt skönt!
-
Sen är skidsäsongen över också, känns konstigt, första gången jag verkligen känner att nu är det länge tills jag får stå på skidor igen.. Men nu får man fokusera på annat, skate, sommarjobb, körkort med mera! Sovdags nu om inte annat.
Bild från i vintras när jag kraschat uppe i rudeskogarna! L8ER

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:23:56
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0