home.

Haft en ytterst hektisk vecka med mycket i skolan.. Sjukt drygt. De drygaste har varit att det var så varmt och fint ute så man inte vill vara inne, och de dubbla nationella i engelska idag. Sjukt jobbigt. Sitter i alla fall på tåget hem nu, ska bli soft med en hemma helg och chilla. Kommer snart droppa en sjukt fet edit som Nils Gunnarson har gjort. Vet inte riktigt när den droppar, men den är riktigt skön med åkning av mig, Leo Björklund, Michaela Utsi och Magnus Granér. I tisdags var jag ut och fiska med joel, lite kvällsmete i järpens mörka vatten. Blev tyvärr ingen fisk, väldigt mycket vakar runt omkring men ingen fisk. Nu ska jag sova en stund på tåget, ska bli skönt. Men här är en bild först:
Först en liten bild på Calles nya frisyr. Sedan en edit på Magnus i min klass:
Och en behind the scenes pic från filmingen av editen:

L8ER

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ses imorgon. Sov gott =)

2011-05-12 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0