bob hund - bob hund 2020

Javisst. Skön dag med Matte nationella, skriv tid på fyra timmar. Det är ju helt sjukt, efter två timmar så flöt texten ihop för min del. Efter två timmar hade jag kommit fram till att jag kan hålla andan 45 sekunder utan problem, typ det vettigaste jag gjorde på två timmar. Men i övrigt gick det nog helt okej, Godkänt borde det bli! Fick även min  nya keps idag, sjukt nöjd:
Den har också "snapback"
Ser jag inte lite lurig ut? Här är en riktigt grym film på mig!
Inspelade för 10 dagar sedan. Nu blir det körkortsteoriboken en timme ungefär, sedan bär det av till gymmet!
L8ER

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha sötisen då:)

2011-05-17 @ 20:22:54
URL: http://elinallberg.blogg.se/
Postat av: frida

du är ju förjävla knäpp anton! <3

2011-05-17 @ 22:41:37
Postat av: Mamma

Åh herre Gud det måste vara ett Björklunds drag =)

2011-05-17 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0