det alla väntat på

Har haft det otroligt bra den här veckan, efter att ha jobbat 20 timmar och sovit 3 på 38 timmar så fick jag äntligen sova ut i onsdags. Sen kom Anna och var med mig, väldigt roligt! Vi gick förbi hos farfar och hälsade på fåren och bara tog det lugnt. Och nu har jag gått och blivit sjuk, ytterst otrevligt.. Här kommer lite bilder på sånt som hänt under veckorna:
Fiskade mer Erik.
Hoppade från viforsbron!
Festat med riktigt sköna grabbar under gatufesten!
Stått i publiken med Lyxell och ja vem vet.
Efter gatufesten, på söndagen åkte jag erik och mamma på ikea och köpte en bäddsoffa som jag och erik satte ihop, så här gick det.
1. Ramen
2. Sitsen
3. Ryggstödet
4. På med dynan och klädseln.
Allt för nu. Ska se på Boog & Elliot 3 - Cirkus vänner med systra min.
L8ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0