back home

Glenmark Eriksson Strömstedt – När vi gräver guld i USA
Var med anna hela eftermiddagen igår, såg på Spykids2 och tog det lugnt bara.. Trött var både hon och jag. Sen drog jag till Kuzmin för att övernatta på hans soffa, vi gick en promenad och spelade basket nångång på natten sen gick vi och la oss, jag i den übersköna soffan  och han i sin masterbed. Efter en natt med konstant hosta.....
Mamma ringde 10 och sa att jag skulle gå på stan med Wilma, gjorde de i en timme, käkade med mamma, Wilma och Frida, thai-mat. Ruskigt gott, tur man grunda med två cheese innan. Köpte ett par skor och byxor igår, fick också ett par converse av Kuzmin och fick en t-shirt och en crewneck av Mamma idag. Fett soft med grejor, och imorgon kommer min beställning. Ännu fetare.
-
Tshirt Store.
Samma här. Tshirt Store. Ska städa eller nåt.
L8ER
Tomas Ledin – Vi är på gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0