23.05

Stressig dag, pheew. Närå, softade runt idag mest. Gjorde lite saker hemma, damsög, skurade körde skoter!!! Riktigt, riktigt roligt ar det! Att köra koster alltså, skura och de var väl sådär. "Bra för karaktären" som Pappa skulle sagt. Här är en bild på skotern:
Lite för lite snö, men som sagt riktigt roligt ändå! Såhär såg det ut när jag städade innan skoterturen:
Softade stenhårt i min nya tisha och svabbade golv barfota. Ville göra det som Pippi Långstrump.. Men så blev de inte! Efter det åkte jag till stan, Sundsvall med Wilma och köpte en bukett blommor till Nicolina som fyller år imorgon och även en bricka till hennes mamma Annica som fyllde år i söndags! Fick massage i en timme på mammas jobb och efter de klippte jag mig. Hela 1 cm kortare hår blev de på skallen! Imorgon bär det av till funäs för att göra lite nytta, flytta in och ut soffor med mera. Sedan åka skidor onsdag, torsdag och fredag!!
Skrivit tillräckligt nu. PZ
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0