sidsjön med profilmer

Upptaderar dåligt när jag är hemma. All tid går åt till att ha roligt, så hinner liksom inte med att skriva här. Men har i alal fall varit hemma sen i onsdags. Var på begravning i torsdags, inte så kul. Men de var väldigt fint och stämingsfullt. Sen i fredags så gymmade jag med min mamma på ego, körde ett Body Pump pass.. Mycket jobbigare än jag trodde de skulle vara. Har fortfarande träningsvärk. Sen på kvällen var vi hos Mr. Lyxell och bastade och hade trevligt. Klev sen upp 9 på lördagen, åt frukost och kastade oss in i bilden till Sidsjön för lite filmning och åkning. Hade med mig Erik a.k.a ProFilmer, en GoPro och även en Ryss (Alexander Kuzmin). Sjukt roligt dag med tanke på vädret, 30 m/sek men strålande sol hela dagen. Konstigt väder. Här får ni en film som i åstakom, jag åker, erik filmar, vi redigerar. ENJOY
- Nu sticker vi
L8ER

Kommentarer
Postat av: w i l m i s . b

skit bra film! den var kul att se på oxå! gö fler sånna filmer ett tipps...;p

2011-04-11 @ 07:08:25
URL: http://http//wilmisb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0