Big Jump Cup

Sitter i stugan i funäs efter en otroligt go´ dag i funäs med hampus och massa rolig åkning! Har också varit och tävlat i Vemdalen och i klövsjö dem senaste dagarna. Gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå faktiskt, var nöjd efter första dagen landade 2 av 3 åk vilket gjorde att jag fick bra poäng, men ingen pallplats i Vemdalen. Dag 2 i Klövsjö var grym! Sjukt skönt hopp, bra folk och strålande sol. Hoppet var ungefär 22 meter långt med bra flyg. Den dagens tre tävlings hopp blev:

1. Cork7 med sausage
2. Sw 1080 med safety
3. Sw 1260 med safety

Dem räknade med de första tricket och de bästa av dem två sista, de resulterade i andra plats den dagen!
Den sista dagen var också i KLövsjö, då hade vi hoppat in oss i hoppet och allt kändes sjukt bra, på träningen satte jag det jag ville, stompade sw9, sw10 och sw12 efter varandra. Sjukt skönt inför tävlingen. Tävlingen gick till så att att man fick tre åk och det bästa räknades. Då drog jag följande:

1. sw 900 med mute
2. Försök på sw 1260 med mute, kraschade tyvärr
3. Sw 1440 snabb safety

Laddade allt inför det sista åket och lyckades landa mitt livs första sw 1440 (baklänges in mot hoppet och snurra 4a varv). Kändes sjukt bra!! De resulterade i att jag vann den dagens tävling och totale Big Jump Cup, väldigt roligt! Vann ungefär 6kg kexchoklad.. Så nu ska jag bli fet! Vann andra fina saker också, någon som vill köpa en Oakley Jacka i Large eller ett par K2 Silencer 169 sproilans nya hör av er till mig.
L8ER

Kommentarer
Postat av: elin

du är så duktig så :D

looove

2011-04-24 @ 22:02:08
URL: http://elinallberg.blogg.se/
Postat av: Fa, Björklund

Hello

Grattis kramar från oss på hemmaplan i Matfors :-)

2011-04-25 @ 01:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0