uppe med tuppen.

Är uppe med tuppen som vanligt! Ska ner och äta frukost alldeles strax också, men först tänkte jag skriva lite om helgen. Var en sjukt rolig helg med skidåkning lördag söndag, gick väldigt bra att åka och fick även några pudersvängar i 25cm puder utan botten som resulterade i en "liten" skråma under.. Men men, vad gör man inte för säsongens första pudersvängar?! Sen får jag nya skidor nästa helg också! Kommer bli grymt med nya skidor, byxor ny jacka och pjäxorna kommer förhoppningsvis på fredag! För då åker jag till funäs med la familia och åker skidor lördag söndag igen, de blir min 5e och 6e denna säsong.
-
-Här är en edit gjord av Victor i vinterakro3. peaCe
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0