skön dag

  1. klev upp och klädde på mig.
  2. Gick till skolan och hade engelska.
  3. Köpte frukost i caféterian och gick till trampoline/styrke träningen i gympasalen.
  4. Efter det gick jag och åt, ris och biffstroganoffgryta.
  5. Hem och och byta om till löparkläder, tillbaks till skolan.
  6. Styrke träning till att börja med, sen spelade vi ultimate Frisbee och fotboll på grusplanen som var full av snö!
  7. Har duschat nu och ska snart iväg och ta mig en pizza till middag!
Ska dra ut och njuta lite till av snön nu! Have a nice day, som dem säger i amerikat.
- Bamse och lilleskutt hoppade i skogen...
-

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du inte är förkyld längre när snön kom =) Ät en pizzabit åt mig med.

2010-11-11 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0