dunno what to do

dunkar musik och packar! Så sjukt sugen på funäs nu!! Kommer bli awesome tror jag, så länge dom inte spolat backen med vattenslang bara.. Fick också veta att pjäxorna blev skickade idag från tyskland och kanske hinner komma innan imorgon då jag åker, blev denna modell iår; FullTilt TW
-
-Har aldrig åkte med FullTilt förut men jag tror de kommer bli bra! Detta är Tom Wallisch signatur modell med en plös som man kan stoppa in byxorna bakom när man går på asfalt m.m så du inte trampar sönder dem. Kanske skulle ta och packa klart någon gång.. Har ju inte hela dagen på mig! peaCE

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem =)

2010-11-18 @ 18:58:37
Postat av: patrik

Fulltilt är iallafall jag sjukt nöjd med, sjukt sköna!

2010-11-25 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0