yes

FREDAG.
Dagen F i veckan. Var hemma och klippte mig så att jag skulle se snygg ut på fridas konfirmation! På kvällen åkte jag hem till min gumma JN och käkade ruskigt god mat bestående av strips, lövbit, sallad och dricka! När vi ätit klart så tog vi våra racer moppar ner till Nicolina för att softa med henne och Linnea. softade som fan, gick ut köpte godis träffa mor och far, gick hem spelade Buzz. Guess who?! Jag vann, dock inte så oväntat. Kort sagt så gjorde vi inte så mycket, bara tog de lugnt.
LÖRDAG.
11.06 klev jag upp.
12.30 satte jag mig på racern och åkte till Thulevallen för att se syrran spela sin första seriematch! Matfors vs. Matfors.. Spännade? Nej. Syrrans lag vann med 8 - 0. En tjej i Wilmas lag a.k.a Ärkefiskarn gjorde hattrick, grattis till henne!
På kvällen var jag med Idss, vi såg på Pineapple express och Monster vs. aliens!
SÖNDAG.
Konfirmation och softning hemma. Och nu kom elin.. HEJRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0