chirre$dirre

Den här helgen var den sista helgen jag kommer hem innan 27 Juni! För om 13 dagar beger sig min familj och jag till ett annat land!
I fredags var jag med Lina, Nicco och Linnea och vi gjorde inget speciellt mer än att äta glass på Dannes och Niolo-picolo piercade Lina med en säkerhetsnål! Sen tog vi det lugnt hemma hos mig. Jag och Linnea åkte även till Bällsta dagis för att träffa Anton N, och det gick ju bra!
Igår kom Elin Coolingen Allberg hit och umgicks med mig hela kvällen och natten. Väldigt trevligt att umgås med den lilla göken! Dock åkte hon  för en stund sedan.. Så nu sitter jag och bloggar för engångskull!
Sedan blir det nog kanske fotboll på Västhagen om Dennis kommer hit!
Nu ska jag ägna min tid till att se Götakanal 2!!
Avslutar med en rolig liten film! c'ya

Kommentarer
Postat av: coolingen

2010-05-24 @ 10:04:56
URL: http://elinallberg.blogg.se/
Postat av: coolingen

göken? tack knubbsäl. :)

2010-05-24 @ 10:05:47
Postat av: Mamma

Fnissade med Wilma genom hela filmen =)

2010-05-25 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0