YO!

Är även med i en tävling!! gå in här: http://www.mittomslag.se/4b9fd67c770c0?img=431&rating=6&page=1 och rösta fullt så att jag vinner tävlingen! Tack på förhand!
Sitter och jobbar på en ritning, gissa på vad? Det går ganska bra, har inte Mvg i bild men man ser vad jag ritar i alla fall! Dagen idag var helt okej, kickarna var ombyggda med mycket mer sprätt på slutet, typ så här:
Vet inte om det är mycket bättre än förut.. Men man får mer höjd och längre flyg! Så det är bättre i alla fall! Körde lite tricks i hopp och rails, gick väldigt bra på rails, inte lika bra på hopp. Var bara ovan vid hoppet! Så imorgon blir det större trickss!
Nu ska jag fortsätta med ritningen på min S _ _ _ A R  S _ T _ _ ! Hörsszzs!
PS:Jag är med i en tävling!! gå in här: http://www.mittomslag.se/4b9fd67c770c0?img=431&rating=6&page=1 och rösta fullt så att jag vinner tävlingen! Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0