Sollefteå!

Har nu varit i sollefteå i en och en halvtimme! Sitter just nu vid Thomas dator och väntar på att han ska komma hem igen så jag och hans familj kan käka middag.

Klev upp 8 imorse och packade om väskan från min feting väska till Axels dubbelskidfordal som man drar, så mycket smoothare än en stor väska och skidfordral! Nu menar jag inte att stora väskan suger, men jag fick låna Axels väska och har nu insett att det är sån jag ska införskaffa någon gång! Tåget till östersund 10.44 och sen buss mellan östersund - sollefteå 12.30!
Buss resan var ju kanske den längsta jag varit med om.. Men men, nu är jag ju framme! När jag kom till sollefteå fick jag vänta lite sen kom Thomas och hämtade mig och skjutsade mig hem till honom. Dagens höjdpunkt än så länge är a-lagarna på stationen i sollefteå, roligt folk de. Dem stod och hittade på tävlingar under hela tiden jag väntade där. Försten att träffa soptunnean med kapsylen, studsa kapsylen ner i soptunnan med mera.

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Blir säkert kanon hur de en blir. Hade bra and keep rockin'

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en trevlig helg och kör hårt imorgon =)

2010-03-19 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0