soligt idag igen!

6/3-10
Ännu en solig dag i backen! Känner hur "gogel" brännan kommer sakta men säkert..! Snart kommer alla säga att jag ätit bajs eller något i den stilen! Kom till backen 0900 och åkte nåt åk innan jag åkte och skrev in mig till tävlingen. Parken var som väntat väldigt skön och mjuk tills tävlingen började då de blev upp åkt! Funäs har verkligen lyckats med sina hopp i år igen. Något som Åre borde ta efter tycker jag.
Drog lite 5or och 3or sw7or och nån sw9 sen i kvalen blev de pinguinfrontflip, zerospins cork 5or, nån 9a och sw1080s. Dock hade jag problem med landningarna ibland pga gropen som blev i landningen. Imorgon blir det till att lära sig snurra med tail! Hoppas att det går bra jaooo. Ska även lära mig snurra switch cork tänkte jag..

Hade de gött nu ska jag hänga lite med la familia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0