Hej igen!

Efter en vecka i funäs och sen senaste uppdateringen kommer nu en när jag har ett Internet som man inte blir less på! Sammanfattar funäsdalsvacken i en mening: Blod, svett och tårar, det var värt de.
Har varit en underbar vecka med familjen och kusinens familj! Bara tagit de lugnt och njutit av familjen som man inte ser alltför ofta nu förtiden, både bra och dåligt. Man saknar dom mycket men uppskattar tiden med dom mer även fast jag kanske inte visar de så mycket! Men jag uppskattar varenda minut med världens bästa familj!


6/3-10
Strålande sol och tävling! Väldigt bra förhållande och roligt folk. Dock gick de inte som jag ville, klev ur nån skida, landa i en grop eller nåt annat! Men jag lyckades sätta ett par tre åk!
Det här var enda dagen som vi hade sol under veckan i funäs. Resten av dagarna var de antingen blåsigt eller dålig sikt eller bådadera.. Så jag har carvat en hel del och åkt lite friåkning utanför parken. Kåvan åket är något jag kan rekommendera för den som vill ha lite mer "offpist" än den kring backarna! Man kan få till riktigt fina åk och de fick vi!
13/3-10
Sista dagen i funäs var konstig! Vaknade och tittade ut, strålande sol, 5 minus och ny snö! De ultimata skidvädret som bara väntade på oss!  Kom till backen och la dom första spåren i parken och började därefter filma. Upptäckte dock att de var riktigt svår åkt, ojämnfart och lite blåsigt men mjukt och skönt! Sedan började de snöa från klarblå himmel och efter de kom och gick molnen!
Strax efter 11 åkte vi till Ramundberget för att åka med den andra Familjen Björklund! Där blåste de ännu mer men var också ännu mer snö! Så vi filmade lite puder och rails!
Nu vill jag inte skriva mer, här är ett klipp från idag:
Ps. De är inte färdig bearbetat därav kvalitén!
HAde Göööö bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte ett öga är torrt. Vi tycker att det är kul att vara med dig med. Ser fram emot lite fler filmer =)

2010-03-16 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0