Got some new shiiit!

Dagen idag har varit helt  okej! Den gick förvånansvärt snabbt för att vara en måndag då vi bara har vanliga lektioner och ingen skidåkning(...). Men jag tror de är bra för kroppen med en dags vila! Fick reda på matteprovet och han sa att jag hade klarat de. Kanoners!
Imorgon ska det bli bluebird och minus 6 grader Celsius. AWESOME! Hoppas bara att vädret inte ljuger för oss! Onsdagen med heldag ser inte för illa ut den heller!!
När jag kom hem så bytte jag bort mitt PSP mot Session täckbyxor XL i lila, The hundreds crew tröja, Soft airgun och en Screlf mössa! Helt klart värt det eftersom jag inte använder mitt psp nånting nu längre.. Mer användning av the new stuf! MÅSTE PÅ ICA!! Puiih jag hann! Det blev mjölk, knorr vie, kakor och SEMLA!
Till råge på allt så börjar ju Guld feber idag. Vilket är ett måste att se! Nu ska jag läsa ut min engelska bok och äta semla. C"YAAO

Bild på mina stuff:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0