Bajsnödig.

07.25: Klättrar ur sängen, drar på mig mitt gamla underställ och startar datorn. Startar en bra låt och går ner och fikar.
07.45: Klär på mig mina skidkläder och packar väskan.
08:00: Tar skidsakerna och går till skolan.
Börjar 08.25 med engelska med "I am you're new english teatcher" men en språk övning där vi skulle prata om en händelse där man känt några random känslor! Sen en enkel hör övning efter de så var den lektionen över. Datakunskap.. Det är inte de roligaste men väldigt slappt. Så den gick fort. Ni kan ju tänka er hur dom här lektionerna var när det var strålande sol och minus7 ute!! Inte kul!
11.30: Då fick vi äntligen sätta oss på bussen mot Åre och skidbacken! Innan hade jag suttit och grämat mig om att jag skulle struntat i skolan och åkt skidor.. Men när vi kom till backen visade de sig att de var molnigt och inte alls lika bra väder som i Järpen! Så de var skönt att man gick i skolan på förmiddagen!
Sen vid samlingen 13.15 fick man sig en glad överraskning! Det visade sig att jag var den i klassen som kommit flest gånger till samlingarna i backen och fick då... DA DA DA DAMTA TAMPADAAA!!

10 stycken guldnougat!
Dock är det bara 7 kvar eftersom jag ätit och gett bort 3. Synd att jag inte gillar nougat.. Någon som vill köpa? Imorgon är det svenska sen skidåkning!! Synd att de är 3 miljoners miljoner stockholmare i backen! Men tur man kan genvägarna i liftkön. C'yaa

Kommentarer
Postat av: JONNYYY

ursäkta, men jag bara måååste göra din dag lite jobbigare.

det var sol hela morgonen i åre. :) ända till klockan 12 typ

2010-03-02 @ 23:08:28
Postat av: Mamma

Livet är hårt och orättvist =) Molnigt, skidåkning, guldnogat, genvägar...... You name it!

2010-03-03 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0