Ajjemän tävling fo'sho

Monster energy spring Brake i Övik!
Igår klev jag och min käre fader upp 06.20 för att sedan bege oss till övik klockan 07.00. Resan gick bra och snabbt, somnade när vi svängde ut på e14. Så far satt och körde dit, så kom vi fram innan 9 och allt började 10 så då gick vi och tittade runt lite på arenan och de. Kom fram till att de inte var 10 meters gap och 15-20 meters hopp men att de nog skulle fungera.
Det gjorde de också, jag ställde upp i tre tävlingar och kom till final i alla. Lyckades även placera mig på pallen i två av dom. Det blev Chinese Downhill, störtlopp rakt nedför deras brantaste backe och 3 hopp. På sista hoppet flög man upp emot 30 meter! I den tävlingen placerade jag mig på 2:a plats, blev snuvad på seger för att en gubbe tjuvstartade och heatet var tvungen att köras om.. Men men! Sedan på railtävlingen gick de riktigt bra, vann kvalet med 5 poäng över den som kvala in som tvåa. Slutade med att jag tog hem de och vann en karta Monster och ett valfritt par skidor från Salomons nästa års modeller som jag får till hösten! SUPER STOKED. I bigairen kom jag "bara" till final och där tog Emil Holmsten hem de! Gratx mannen! Så helgen vart riktigt bra, gjorde saker som jag aldrig gjort förut! Jag hoppade i alla öviks hoppbackar utom den största som var låst och har ett personligt rekord på 13 meter!
Så jag är väldigt nöjd med helgen och kommer lägga upp bilder ikväll. Sedan även kanske nån film om jag hittar sladden till min digitalkamera! Hade braa! c'yaho
Här är en länk till bilder: http://www.springbrejk.se/nyheter/bilder.php

Kommentarer
Postat av: elin

duktig anton! :)<3

2010-03-28 @ 17:43:05
URL: http://elinallberg.blogg.se/
Postat av: Supporter

Såg du var med på filmklippet på springbrejk.se...snyggt

2010-03-29 @ 08:55:07
Postat av: linda

Yeah right!

Grattis Anton! Jag har ju sagt att du är bra!

2010-03-29 @ 19:25:05
URL: http://nummernitton.blogg.se/
Postat av: anton

Tack Linda!

2010-03-29 @ 19:55:10
URL: http://bjoekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0