us and b

Kan ju inte säga så mycket annat än att denna Usa resa är HUR GRYM SOM HELST! I början hade vi hur grymt och soligt väder som hellst, mellan 30-35 grader i 3 dagar vilket resulterade i att jag bränt sönder ryggen och lite i ansiktet,,, Nu en vecka senare har jag flagnat i pannan, bröstet och ryggen! Och efter 1 vecka i usa tänkte jag att jag skulle uppdatera bloggen.
Jag kommer inte inte ens ihåg vad jag gjort dom här dagarna, men jag har haft otroligt roligt! Vi åkte och badade i varma källor väldigt trevligt, sjukt varmt ute 30+ och 110F i vattnet! Sen kör vi 4-hjuling varje dag i stort sett, badar jacuzzi på kvällarna och springer i 30 minuter 2 dagar irad, sen vila 1 dag sedan är de igång igen!
Vi har åkt till Montrose en gång, då köpte jag några tishor, 2 par shoes och en present ,,, Igår bestämde jag jag mig för att köpa mig en skate också, de blev en Enjoi Huber! Jag laddar nog inte upp så många bilder här, men min kära syster yster kommer nog göra det; http://heyyfrida.blogg.se/
My chaing hang low, maybe to low, hörs!



Starke Adolf i en varmkälla.

Kommentarer
Postat av: queen elin

PRESENT = till mig. IHIHIIH

2010-06-15 @ 18:42:41
URL: http://elinallberg.blogg.se/
Postat av: Maria Jakob Ebba

Grattis Anton på födelsedagen 21 juni!!

Ni verkar ha det superhärligt hälsa familjen och Annika/Cody och Rider från oss.

Kram från Björklunds

2010-06-21 @ 09:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0