volume 25.

Kollar alltid statistiken innan jag skriver. Nu var den i botten, antingen är alla bakis, trött eller har inte tid eller så sket dom i det. Men nu är det inte det jag ska skriva om! Klev upp 09.05 så jag skulle ha god tid på mig till 10.10 bussen, den strategin funkade också. Kanoners. åkte in till Åre med Mathias och Teo, Teo är Mathias kompis. Dom fixade liftkort medans jag åkte till bräck a neck ensam.. Kommer dit värmer upp med rails, åker upp till svarta linjen och dimman ligger så tät att man knappt ser första hoppet! Suck tänkte jag och hoppade bara rakt igenom alla hoppen, bara första och andra hoppet som är värt att hoppa också! Är ändå lite besviken på Åre's park byggare som byggt den största men även den flackaste kicken någonsin.

Men sen sprack de upp 45 minuter innan jag skulle hem så då skulle jag filma lite rails och något hopp tänkte jag.. Men vad har hänt då? Har laddat hela natten men batteriet har dött av kylan!! Så det blev ingen edit idag.. Men de kommer! Ska laga mat nu/Obama

Bild innan det blev riktigt bra väder.



Mina skidor och stavar och lite ryggsäckar.





Kommentarer
Postat av: Jon Olsson

Skriv en bok och lägg upp din edit nån gång å sluta klaga på vädret och skriv en bok!

2010-01-31 @ 17:16:09
URL: http://jon-olsson.com
Postat av: Åsa

Hej svejs!

2010-01-31 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0