volume 23.

Tjaaa! Ledsen för att de inte kommit någon uppdatering tidigare idag men jag har inte kunnat logga in på blogg.se av någon konstig anledning..!! Men nu sitter jag i soffan smälter den otroligt goda middagen som verkligen behövdes efter en hård skiddag med nya laggen! Dom var mycket mjukare och "poppigare" än vad jag hade förväntat mig och gick att hoppa med efter att jag åkt in mig på dom. Jag drog även 270 upp 270 av, K-Fed på ett tjockt plaströr i parken, trodde inte dom skulle vara så lätta att "raila" med. Men inga rails med ny skidorna inte!

Som sagt var det en hård dag idag! Det var upp mot -22 grader och blåste riktigt ordentligt.. Men jag fick några sköna offpist svängar och pist åkning. Tror även att jag förfrös min näsa.. Menmen, om de är fallet så är det sånt som händer när det är för kallt för skidåkning!
Skidorna var kanon bra! Får hoppas på lite puder nu bara så jag kan åka in mig på dom på riktigt!!
Vad gör Jag just nu? Jag sitter och smälter maten, har hamnat i paltkoma.. och nu sköljer jag ner chipsen med trocaderon som blev över från middagen. Nu ska jag till Felix Stolpe och hänga lite.

IKVÄLL KLOCKAN 22.00 STÅR X GAMES PÅ SCHEMAT. Over and out/Obama

Maat:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0