volume 18.

ÄNTLIGEN! Igen.. Men återigen varför? Alltid när jag skriver på bloggen så avtar snöandet! varför? Men nu snöar det i alla fall, det är bra! Sitter i min myshörna knaprar halstabletter och blickar ut över det vita guldet, och där, där ser jag ett måste! Känner att jag bara måste droppa gårdens tak någon dag framöver..! Kommer se as fett ut hoppas jag! Då blir de en edit på de helt klart.

Så här ser droppet ut med en dålig bild genom fönstret:



Jag tror nog de kan bli fett, om jag tar mig upp dit vill säga! Imorgon är första skidlärarkursen i backen.. Så till helgen blir det filming!
Over and out/OBama

Kommentarer
Postat av: sberglund

stege

2010-01-28 @ 20:44:28
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0