volume 17.

Ciaó! Nyss hem kommen från skolan efter att ha skrivit nationellt prov.. Det kändes som om det gick bra! Så förhoppningsvis gör det de också. Vi hade 4 timmar på oss och jag behövde 1 timme. Så nu har jag hål till 12.30 då skidlärar utbildningen börjar!! Kommer nog bli redigt nice!
Editen som jag sa skulle droppa idag kommer nog inte göra det.. Lithén fick inte över klippen på datorn så då kan jag inte få dom idag.. Men det kommer en edit så småningom! För imorgon har vi skidåkning igen så då lär vi filma,  med min kamera den här gången! Nu har jag inte så mycket mer att berätta. Men idag efter skolan tänkte jag åka in till Åre och kolla om jag hittar nåt som är värt att köpa! C u l8er/Obama






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårifrån kmr skjortan? Redigt snygg!(:

2010-01-28 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0