volume 11.

Tjaa! Idag var jag som sagt för trött för att skriva nå vettigt på morgonen..! Men nu är jag pigg efter en stadig middag! Dagen började med engelska med vår grymma engelska lärare som alltid börjar lektionen med "Hello.. I'AM you're new enlish teachter". VIlket var rätt komiskt i början men nu är de mest tröttsamt.. Efter de hade vi datakunskap den gick snabbt och smidigt, sen hål i 2 timmar innan första lektionen med lavinkunskap.
Efter skolan hade jag tänkt raila lite med Mathias men de sket sig så jag skippade det idag, drog istället hem till Felix och spelade Tv-Spel! Men imorgon ska vi till backen då kommer det nog droppa en edit inom sin tid!
Jag har några frågor till er som läser bloggen, ni får gärna svara också..:
  1. Vad vill ni att jag berättar om?
  2. Vill ni att jag ska lägga upp klipp med skidåkning på mig/andra?
  3. Vad ska jag förändra något i bloggen?
A de var nog de jag hade i huvudet nu.. Tänkte ladda upp en idé till ett intro senare ikväll! So just wait/Obama

Kommentarer
Postat av: anynom.

Anonym sad: riktigt bra blogg! Vill läsa om vad du gör på skolan och vad ni får göra er, tricktips, berätta om lavinkursen vettja:) vilka tycker du får åka i backen och vilka tycker du ska låta bli? Stör du dig på ngra i backen? Mye bra blogg, cred ska du ha! peace.

2010-01-26 @ 18:48:21
Postat av: klas-anton

Tja! Jo jag tänkte berätta om lavinkursen när den är avklarad! Haha, alla har rätt till att åka i backen! Jag stör mig inte på folk, men de mest irriterande är folk som inte kan uppföra sig. Kan berätta mer i ett inlägg.

2010-01-26 @ 19:11:18
URL: http://bjoekka.blogg.se/
Postat av: i.

Mer bilder och mer videoklipp så blir det kanonkul att läsa! :)<3

2010-01-26 @ 22:26:22
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/
Postat av: klas-anton

då ska jag fixa de lilla vän :)(L)

2010-01-26 @ 22:27:35
URL: http://bjoekka.blogg.se/
Postat av: El Fadro

Tycker det är kul med bilder o video, i övrigt bra bloggat......

2010-01-27 @ 14:26:20
Postat av: Anonym

Tycker det är kul med bilder o video, i övrigt bra bloggat......

2010-01-27 @ 14:26:46
Postat av: joscool

du ska lägga ut en bild på mig, skriva om mig & länka min blogg!;););)<3

2010-01-31 @ 21:43:41
URL: http://jjosefinmaria.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0