va? skidor & imorgon igen?! BLUE BIRD

Tjao! Idag skickades mina skidor 13.30, hoppas dom kommer innan helgen..! Dagen startade med muntlig redovisning på Svenskan, gick faktiskt okej. Hoppas Karin gjorde de också, men de var okej eller hur Karin om du läser de här inlägget!
Sen gym lunch och sen till backen där de var BLUE BIRD men bara på skutan, så vi höll oss där i soolan och 0,5+ slängde backflips underflips feta airs och allt. Barani helskruv till trippele fick vi inte på film dock.. frontflip, de fick vi inte på film dock.
Tja BLOGGEN! Idag skickades mina skidor 13.30, hoppas dom kommer innan helgen..! Dagen startade med muntlig redovisning på Svenskan, gick faktiskt okej. Hoppas Karin gjorde de också, men de var okej eller hur Karin om du läser de här inlägget!
Sen gym lunch och sen till backen där de var BLUE BIRD men bara på skutan, så vi höll oss där i soolan och 0,5+ slängde backflips underflips feta airs och allt. Barani helskruv till trippel front fick de fick vi inte på film dock..

De var så fint att mina classm8's knappt syns på bild, solen stekte!


Imorgon hoppas vi på lika fint väder då de är skidor igen! CARPE DIEM? sovgott.

Kommentarer
Postat av: linda

godnatt min vän :)

2010-01-13 @ 23:01:52
URL: http://nummernitton.blogg.se.se
Postat av: Der Vather

Kul, hur är parken i Bräcke?

2010-01-14 @ 09:38:37
Postat av: Mathilda

Fan va orättvist xD jag vill också åka till åre minst en gång och du får vara där hela tiden :P jaja, hoppas du har roligt iallafall

2010-01-14 @ 18:55:43
Postat av: Mathilda

Fan va orättvist xD jag vill också åka till åre minst en gång och du får vara där hela tiden :P jaja, hoppas du har roligt iallafall

2010-01-14 @ 18:57:16
Postat av: klas-anton

Den är bra Farsan, dom bygger om nu så den blir bra. Dom bygger om rail arenan nu.

2010-01-15 @ 21:02:14
URL: http://bjoekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0