Skidor yessir!

Jag Klas Anton Björklund fick nyss en fot orgasm efter att ha tagit av sig pjäxorna som suttit på i 5½ timme..! Det kan ju vara det bästa efter en skiddag, eller hur? Kom till backen ganska otaggad p.g.a det dåliga vädret.. Det snöade små flingor som kändes som regn och de var de fetaste flatljuset jag skådat. Så jag Mathias och Lithén körde rails och boxar. Kanon kul!! 5/5 toasters satte nästan allt jag provade på, det kändes as bra. Berättar i slutet av inlägget vad jag gjorde för trix. Förmiddagen var helt okej den med, vi åkte 5 kilometer längd med Karin ovant men oväntat roligt faktiskt! Längd är mycket jobbigare om man är oseriös märkte jag också.. Så sista kilometern körde jag seriöst. Nu är det dags för en dusch inte lukta usch./Obama
Tricklista:
  • k-fed=frontside switchup blind 270 av. På box och räcke.
  • blindside switch up 270 av.
  • Andy Perry style.
  • surface pretzel 270.
  • 270 pretzel 270.
  • switch 270 pretzel 450.
  • Frontside switchup, blindside switchup pretzel 90.
  • switch on frontside switchup blind 270 av.
Säkert något mer som jag inte kommer ihåg. Keep readin' my blog people.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår ändå inte :( Jag håller med Linda att du ska göra en lista så vi oinvigda hänger med på snurrarna hit och dit =) Sov gott. Längtar till fredag....

2010-01-20 @ 21:35:42
Postat av: sberglund

don't worry,vi läser.

2010-01-20 @ 22:21:24
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: klas-anton

kung sanna! lugn mamma de kommer..

2010-01-20 @ 22:23:36
URL: http://bjoekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0