skidor x 6

Idag blir det 6e dagen i rad som jag står på skidor! Det kommer nog blir bra, ska köra rails idag om dom är klara med railparken. Måste komma på nåt super-mega-ultra trick som ingen gör.. Så jag kan vinna allt!
Nu vankas sängen.
Today is the 6th day on skis for me. I think will be okay,  will slay some rails if the rail arena is open.
The bed is screaming my name. Over and out/Obama
Idag blir det 6e dagen i rad som jag står på skidor! Det kommer nog blir bra, ska köra rails idag om dom är klara med railparken. Måste komma på nåt super-mega-ultra trick som ingen gör.. Så jag kan vinna allt!
Nu vankas sängen.
Today is the 6th day on skis for me. I think will be okay,  will slay some rails if the rail arena is open.
The bed is screaming my name. Over and out/Obama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0