På tåget.

Den här dagen har varit kanon bra väder och nya skidor! Dock blåste det så vi filmade bara rails idag, gick faktiskt väldigt bra förutom att mina skidor inte vill sätt blind 4a av räcket.. Som sagt filmade vi hela dagen, 184 klipp fick ihop varav vi kanske kan använda 20 stycken de vet man aldrig! Just nu sitter jag och Mr lithén på väg tillbaka till våra respektive familjer som saknat oss så himla mycket! Tur att vi kommer hem nån gång i alla fall! Angående detta sena inlägg så var det för att internet låg nere hela eftermiddagen så jag inte kunde uppdatera, men nu gör jag ju de så alla blir glada! Kommer hålla mig till svenska i fortsättningen så Böös förstår vad jag skriver. Btw så har jag och Lithén en hel vagn för oss själva men dom tömde ju vagnen när vi kom också så folk inte skulle bli avundsjuka när vi får service av snygga servitriser..! Men hade gött så hörs vi/Obama

Kommentarer
Postat av: Maria Björklund

Hej Anton



Bra blogg du har :-)

Ett tips ändra storlek ( större ) och typsnitt på din text så blir den lättare och ännu mer inbjudande att läsa.

/Maria

2010-01-23 @ 09:43:13
Postat av: klas-anton

Tack för informationen Maria :) har inte riktigt lärt in mig allt.. Men de kommer!

2010-01-23 @ 11:46:22
URL: http://bjoekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0