Nöjd_kille_93

Idag har jag haft engelska,bild, bad, svenska och matte! Den enda riktiga skoldagen.. Den suger! Men nu ska vi inte va ledsen, har börjat flytta nu. Väldigt chill, har flyttat 3½ meter till ett lite större rum. Järnspikar vad det här inlägget känns tråkigt...!
Är hungrig som en varg och skulle kunna äta an björn fast jag åt 3 portioner spagetti till middag för mindre än en timme sedan!! Vad är felet?! Jag blir ju ruinerad.. Eller mina föräldrar som ger mig matpengar blir de. Så de enda jag var nöjd över var min lilla flytt! Har kommit på varför min statistik ser så värdelös ut på kvällarna.. Jag skriver ju inte på morgonen. Måste börja göra det.
Hade även gjort en film som jag skulle visa i bloggen men får inte till de så här är länken i alla fall : http://www.youtube.com/watch?v=PcAmhvvxfDQ
Spread my blog 2 all you're friends/Obama.



Kommentarer
Postat av: sberglund

äh matte är ju kul

2010-01-18 @ 20:34:38
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Mamma Obama

Love you!

2010-01-18 @ 21:09:27
Postat av: killen

Man blir det man äter. Toppa spagettin med hårdbröd = billigt + massor med fibrer, :-)

2010-01-24 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0