Natti natti.

Har precis bäddat sängen, det är sjukt mycket svårare än man tror i en våningssäng.. Tänkte flytta klart imorgon efter att ha åkt skidor.
Min dag imorgon ser förhoppningsvis ut så här:
  • Vakna och uppdatera bloggen.
  • Gå till skolan och läsa på engelskan leka på datakunskapen.
  • Äta lunch och sedan pallra mig till bussen till Åre.
  • Sätta cork9, switch upp till 7a minst. Sw rodeo/cork 5 och kanske en switch frontflip? Kommer bli spännande..
  • Åka hem, hitta ett underbart paket. Öppna paketet kyssa mina skidor längta tills på onsdag.
  • Flytta klart.
Men nu ska jag krypa till sängs fast jag har en säng som inte går att krypa upp i.
See u later aligator/Obama

Funderar på att sälja dom här, nån sugen?

Kommentarer
Postat av: dennis M

jag :) men jag har inga pengar :(

2010-01-19 @ 11:11:22
Postat av: Mamma

Den som inga pengar har får åka utan googles om man inte önskar sig i födelsedagspresent =)

2010-01-19 @ 12:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0