Grattis Dennis!

Ska väl ta och säga grattis till min vän Dennis Moberg som fyller 18 fucking år idag!! Stort grattis! Idag blir det middag hos födelsedags barnet de brukar va gott när Per är i farten hoppas på de idag också! Jag och min gode Fader ska även ta racern till birsta eller staden och kolla efter en kamera så jag kan ta bilder och lägga upp klipp här på bloggen så ni inte tappar intresset.. Hemskt det skulle vara.. Eller? Haha, klart jag vill att ni läser. Funderar starkt på att sova nu så jag tar mig upp och orkar med den fullspäckade dagen! Så sov sött, vakna blött. And stay tuned./Obama

Kommentarer
Postat av: 18 åringen

Tack anton :D:D

2010-01-24 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0