godnatt/godmorgon,

Godnatt/godmogon alla trogna läsare! Önskade att dom 500.000 jag var skrapade hem på facebook poker på 1 minut var riktiga.. Skulle tagit ett flyg till Telluride, Collorado eller kanske Mammoth eller Whistler eller varför inte Breckenridge?? Nu blev jag skidsugen! Förhoppningsvis kommer skidorna innan 12 imorgon så jag kan ta 12.20 bussen till Bräck ya Neck och inviga skidorna! Tänkte även införskaffa mig en kamera så jag kan lägga upp bilder och klipp på bloggen så ni får lite ögongodis! Dags att sova nu så jag orkar åka skidor om jag hinner!
Jag kanske ska fixa en instruktionsfilm på några trick så ni får se..? Vem vet. Ska börja svara på kommentarerna jag får också. Sov gott vakna torrt/Obama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0