Bra och dålig dag.

Idag är en bra och dålig dag helt enkelt! Vill du veta varför? Jag börjar med de bra, matte lektionen gick bra och även bilden då min grupp planerade inför ett kommande projek. Sen redigerade jag och Victor våran lergubbe animation som vart helt okej jämfört med resultatet vi hade trott! Gick sen och åt en helt okej gulash med vitlöks krämfräsh, de stavas som de låter eller hur? Nu till de som gör dagen väldigt bra och väldigt dålig.
Jag slog en signal till Schenker för att kolla hur leveransen av skidorna gick och efter många om och men fick vi tag på chauffören och han kommer vid klockan 1. Super bra! Men de dåliga är att jag missar bussen till Åre med 20 minuter så ingen skidåkning med ny skidorna idag.. Det får helt enkelt vänta tills imorgon! LÄNGTAR! Läju langa upp ett X antal bilder när jag fått paketet som väger 17 kilo. Nu är de bara 1 timme och 20 minuter kvar... Vad ska jag göra resten av dagen då? C'ya in da slope/Obama

Bild på min pengaburk: 34 kronor och 50 öre. Min början på miljonerna.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Imponerande burk. Sätt fast locket med lim om du "nallar" för mycket =)

2010-01-21 @ 21:35:17
Postat av: klas-anton

Ingen dålig idé. puss

2010-01-21 @ 22:53:15
URL: http://bjoekka.blogg.se/
Postat av: josefin

jag sparade pengar i en petflaska.. jag blev så nyfiken på att kolla hur mycket jag hade i den, det var runt 600 kr, nu är det kvar kanske 100.....

2010-01-23 @ 18:27:10
URL: http://jjosefinmaria.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0