Allt och lite till i en ordentlig uppdatering.

Nu sitter jag här på mitt rum och tar de lugnt och inspekterar mina nya hörlurar. Kommer bild på dom i slutet av inlägget. Idag var backen väldigt bra mjuka landningar bra kickar till rails och hopp.
Det enda negativa var:
  • Flatljus, svårt att se landningarna.
  • Ej målade kickar/landningar.
  • Dåligt väder.
Inte mycket negativt här inte. Höjd punkten på dagen var ju helt klart att kolla på turkar som var OUT OF CONTROL och hoppade i hoppen. Det bra'a med dagen var:
  • Min switch 9 mute och 10an.
  • Felix oseriösa vändning till switch och sedan stompa sw7.
  • Viktors sw rodeo 5 som var allt annat än långt ifrån nollen väldigt nice med andra ord.
Tagga tills imorgon då vi ska åka längdskidor på förmiddagen och sedan dra till backen för ännu en awesome day.
Skullcandy icon2:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0