volume 33.

Så sitter man här igen, i min soffa med datorn framför sig för att berätta hur dagen har varit! Kan ju börja med att berätta att dagen varit LÅNG, väldigt lång. Men också väldigt rolig! Fram till lunch gick dagen snabbt, vi hoppade och fixade. Efter lunch gick vi igenom allt, kollade om allt fungerade. Det gjorde de inte.. Nån hade tankat alla skotrar med Diesel! Det är ju inte speciellt bra! Så Johan, vår räddare slangade ur dom skotrar vi behövde.
Jag och Lithén körde in oss så nu sitter våran skoter scen, vi gjorde även hela showen en gång! Gick hur bra som hellst förutom att jag tappade raketen jag skulle ha på skidan.. Men de sitter på Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag! Ni borde igentligen pallra er upp hit och kolla på showen.. För de kommer bli AWESOME! Raketer, skidåkare, bensin bomber, skotrar och en Porsche! Felix har fått äran att hoppas över Porschen, de lovar jag att filma och lägga ut här!
Här kommer några bilder från idag!
Jag och Felix!
Mathias och folk!
The one and only, Vitor WULFF!
En liten Porsce som Felix ska hoppa över..
Och sist men inte minst Johan "eldkastarn" Hydstrand.
Over and out/Obama

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

coolt synd att du tappade raketen men bilden var cool!!!

2010-02-05 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0