volume 32.

Skönt med sovmorgon.. Elle hur? Idag vaknade jag av mig själv, helt utvilad! Hur skönt som helst! Så nu har jag tid för ett blogg inlägg, igår var en dag då jag hade nästan flest besökare. Måste vara bilden på Felix..!
Så vad händer idag? Sitter och lyssnar på musik och bloggar, ska ner och äta efter de här inlägget. 09.40 går bussen till Kall gör en heldag.. Både bra och dåligt. De kommer vara 10 härliga timmar där. Men ett stort + är ju att vi får gratis lunch och middag på Kall auto lodge. Tror de heter så.
Först ska vi ha en samling, gå igenom allt. Kommer ta sin lilla tid! Efter de ska vi göra hela föreställning, fast på "låtsas" vi ska inte hoppa, eller spruta eld.. Bara "torr" repa igen om allt. Men de kommer nog bli fett tillslut. Nu ska jag väcka Mathias, fast han inte vill för han kan sova i 20 minuter till. Men de skiter jag i.
Snipp snapp slut, varulvstjut /Obama


All black in black!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att någon filmar er föreställning så ni kan lägga ut en länk till den =) Hur är föreställningen upplagd?

2010-02-05 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0