volume 31.

Kan nog vara den sämsta uppdateringen sen jag skaffa min blogg! Anledningen heter: Trötthet, brist på tid och inget internet! Mest för att jag inte haft internet förns nu.. Dagen i Kall idag var väldigt nice! Jag och Lithén har kört skoter så det står härliga till. Sen är hoppet väldigt skönt nu! Max slängde väldigt feta flat 7s och de gjorde även Victor. Jag lyckades landa switch i hoppet och få till Japical, väldigt skönt! Felix försökte på dubbel tail, kommer inte ihåg om han lyckades.. Men de kommer han göra inom kort. Nu på eftermiddagen har jag städat tvättat och hängt tvätt.. Inte de roligaste men de måste göras!
Jag, Felix och Victor har fått lite förhinder angående vår resa till Härnö city jam.! Vi har uppvisning mån-fre kväll och missar då sista tåget vi kan ta till Sundsvall för att sen åka till Härnösand! Men vi kommer lösa det!



Här kommer 1 bild på Felix från idag.



Och för er som missat X-Games kommer här en resumé av de bästa!



Ska ladda om inför ännu en heldag i Kall imorgon! Kepp It REAL/Obama

 


Kommentarer
Postat av: sanna

nu!

2010-02-04 @ 21:38:56
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Jippie!

Nu är resan till USA bokad och betald. Resrutt är skickad till din mejl =) Mamma

2010-02-04 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0