Volume 30.

Första dagen i Kall inser ni hur kallt de var?? Haha skoja. Rolig jag är.. När vi kom dit tror jag alla vart väldigt besvikna! För kicken och landningen såg allt annat än bra ut! Men sedan kom pistmaskinen i gång och fixade till de, vi prov hoppade men det vart inte riktigt bra ändå! Så vi flyttade kicken och byggde den större. Bytte inrun och förlängde tolk linan! Då gick det hur bra som helst att hoppa. Victor drog backflip, Max sausage 7a och jag slängde frontflip och en sketchy 360. Så till slut blev det bra. Nu ska ni inte tro att det var så enkelt! Mycket mer detaljer med mera som jag inte hinner berätta om nu. Jag tror det blir fett, längtar tills imorgon då vi ska dit igen. Svin roligt att tolka bakom skoter! Ska och äta nu! Här är några bilder och en länk till fler bilder.

http://www.facebook.com/album.php?aid=153876&id=583516738 /Obama



Mathias, Victor, Max och Felix.



Some Skis!



Das pistmaskin und Johan.





Kommentarer
Postat av: Burr burr

= ?

2010-02-03 @ 22:12:54
Postat av: klas-anton

Kall är ett ställe utanför Järpen.

2010-02-03 @ 22:14:56
URL: http://bjoekka.blogg.se/
Postat av: Ordlek från Wilma

Det känns som Kall. Vad var rätt svar?

2010-02-03 @ 22:18:21
Postat av: Rätt svar: Iskallt

2010-02-04 @ 07:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0