volume 29.

Få se, varför gör jag det här? Jo för att lilla Linda utmanade mig på hennes blogg: http://nummernitton.blogg.se/ .

Berätta 8 sanningar om dig själv. Utmana sedan 3 styckna.
  1. Jag saknar min vän Linda väldigt mycket. Lite för mycket tycker jag, hon borde hälsa på mig!
  2. Det absolut bästa jag vet är att åka skidor när det är vår. Strålande sol,10+ , slaskigt, inget underställ eller liknande! Bara byxor och en hood. Filma, hänga med kompisar och lyssna på go musik!
  3. Städa, läxa, regn diska, häva(lite riktat mot dig Linda). Det är några få ord som jag inte gillar alltför mycket.
  4. Jag är helt handikappad när de gäller datorer, format, redigera film och bilder.
  5. Ms. Hill - Talib Kweli är en av dom skönaste låtarna jag hört. Lite uttjatad men väldigt bra!
  6. Saknar min iPod som min syster har lånat! När får jag igen den?
  7. Ice Age, Ica Age 2 & Ica Age 3 är nog dom bästa filmerna jag sett. Ledsnar aldrig på dom! Inte du heller käre Far.
  8. Jag har nog mask i magen. Äter hela tiden, även fast jag inte är hungrig. Spelar ingen roll vad jag äter eller hur mycket, är ändå hungrig efter 1 timme..!
Det var allt.. Utmanar bara : Sanna( http://ssannaberglund.blogg.se/ ) Good night, sleeep tight!/Obama

Kommentarer
Postat av: linda

häva häva häva - FRITT LAND LILLA ANTON FJANTON!! :D

2010-02-02 @ 22:38:58
URL: http://nummernitton.blogg.se.se
Postat av: Der Vather

Ice Age är bra på riktigt, kommer du ihåg när vi spolade och tittade på introt på ettan hur många ggr som helst.....

2010-02-03 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0