volume 26.

Sitter på skolan för tillfället och skriver rent lite svanska saker.. Inte så otroligt roligt! Men det är ju skönt att få det gjort. Dagen idag har varit helt okej, vi behövde inta åka längd skidor eftersom det har varit kring -27 idag. Så istället fick vi göra vad vi ville i gympa salen, jag och Lithén spelade lite bad minton. Det blev oavgjort skulle jag nog säga! Sen blev jag utmanad av Mathias på "drive" man har varsin plan halva och ska sätta bollen i korgen på andra sidan. Försten till tre, reultat: Anton: 1 , Mathias : 0. Alltså vann jag!
Gruvar mig lite för att gå hem så jag stannar nog ett tag tills Middagen öppnar så jag kan gå dit sen direkt hem, stället för fram och tillbaka i kylan!
Så ikväll.. Då ska jag se på:



En film om hamstrar som är agenter. Verkar lovande! Ska slutföra svenskan nu. C'YAA!/Obama


Kommentarer
Postat av: sberglund

haha jag visste nog allt att du skulle skriva ett blogginlägg när du gick till datasalen!

2010-02-01 @ 16:17:56
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: klas-anton

jag hade ju inget internet hemma....

2010-02-01 @ 19:45:56
URL: http://bjoekka.blogg.se/
Postat av: Killen

Du har fått fel på tangentbordet...svanska saker...

2010-02-02 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0