Va saru att du sa saru?

18/2-10©
Icelantic!

Flat spinn 540 no grab.
Dagen idag har gått snabbt. Började med matte. Skulle nog säga att de är de var den bästa matte lektionen hittills. För vi fick någon sorts kaka, den var riktigt god och saft till de! Kanon bra start på dagen! Efter de var det dags för bild.. Ganska skönt. Sitta och pilla med bongo-trummorna. Inte de hårdaste arbetet. Jag satt och drack Té och gjorde klart bongo trumman. Jag har gjort en med ett stort A på och när man snurrar den så är de grottmänniskor som jagar en Mammut.
Lunch:
Åt lunch, kommer inte ens ihåg vad de var. Alltså kan de inte varit så gott.. 12.30 började teoorin på skidlärar kursen. Den höll bara på i 3 timmar, fast vi hade "skidvård" också. Mycket man kan göra för att skidorna ska hållas i bra skick!
Avslutar dett inlägg med att berätta att jag åt min 5 semla nyss och den 6e är snart nere den med! Hejrå

Kommentarer
Postat av: i, gissa vem :p:p:p:p

i (l) ya blog'

2010-02-18 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0